PREINSCRIPCIONS CURS 2020-2021

Llista d’espera del centre a 07/07/2020

INFORME ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE

PUBLICACIÓ DE LLISTES AMB EL BAREM DEFINITIU UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS

NUMERO PER DETERMINAR L’ORDRE DE LES SOL·LICITUDS EN CAS DE D’EMPAT A L’EDUCACIÓ INFANTIL (SEGON CICLE), PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA:

Llistat barem provisional

ERRADES ALS LLISTATS PROVISIONALS
Des d’ahir ja estan disponibles els llistats amb el barem provisional de les sol·licituds que es van poder “validar”.
En aquest llistat provisional falten x alumnes que no surten per problemes informàtics

S’enviarà un correu a aquestes famílies d’alumnes que no surten als llistats informant-los de la puntuació provisional que els hagués correspost a fi que puguin exercir el seu dret a presentar reclamació contra la puntuació provisional atorgada.
En el llistat definitiu del barem un cop resoltes les reclamacions, ja hi sortiran.

Reclamacions preinscripcions: del 2 al 5 de juny. Per fer reclamacions de les preinscripcions podeu demanar cita prèvia a l’escola trucant al 937290482 i bé per correu electrònic a8067582@xtec.cat

Per consultar les dades del procediment de preinscripcions i matrícula adreceu-vos a la pàgina web Estudiar a Catalunya:

Puntuació provisional: 29 de maig.

Reclamacions: del 2 al 5 de juny.

Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny.

Sorteig de desempat: 9 de juny a les 11h.

Llista ordenada definitiva: 11 de juny

Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del 26 al 29 de juny de 2020.

Oferta final places escolars: 6 de juliol de 2020.

llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020.

Matrícula alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 13 al 17 de juliol de 2020

Les dates per realitzar la preinscripció pel proper curs 2020-2021 seran les següents:

Horari d’atenció a les famílies de 9’00 hs. a 13’00 hs.

• Dia 13 de maig per telèfon al 937290482.
  • Resta de dies per correu electrònic a l’adreça a8067582@xtec.cat

Per fer les preinscripcions on-line adreceu-vos a aquest enllaç.

Si voleu descarregar la sol·licitud ho podeu fer des de aquest enllaç.

INFORME_OFERTA_PLACES

Documentació:

Documentació que cal presentar per la preinscripció web