Tallers GEP

A l’escola es realitza una sessió setmanal de tallers on es treballa utilitzant la llengua anglesa com a llengua vehicular des de P3 fins a 6è.

Els tallers consisteixen en activitats guiades pels docents de diferents temàtiques en els quals es gaudeix d’una ratio inferior a 20 infants. Aquests tallers s’organitzen per comunitats i es basen en metodologia CLIL i en Communicative Approach.

Per tal de poder conèixer en més profunditat els tallers que estem fent actualment, el curs 2019-20120, aquí teniu les documentacions que mostren la tasca que es realitza en aquestes sessions:

1. Tallers a la comunitat de petits: els infants de P3,P4 i P5 barrejats fan el taller de Storytelling .
  2. Tallers a la comunitat de mitjans: els infants de 1r, 2n i 3r de primària fan el taller de Act it out!
  3. Tallers a la comunitat de grans:  els infants de 4t, 5è i 6è de primària fan el taller d’història Digital Age.