TALLER DE CUINA FAMILIAR: PATÉS I CANAPÉS

Divendres 1 de desembre farem un taller de cuina familiar dedicat a experimentar amb els patés i el canapés. Així agafarem idees per organitzar les nostres festes!

El taller serà de 16.30 a 18.00 hores al menjador de l’escola. Les places són limitades així que per apuntar-vos haureu de passar per l’Afa de 9.00 a 9.30 hores o enviar mail a menjadormartamata@eltamboret.org.

Per a les famílies sòcies de l’Afa el taller es gratuït i per a les famílies no sòcies el cost és de 2 euros per persona.