Tallers

OBJECTIUS

• Fomentar el procés d’ensenyament – aprenentatge a partir de propostes pensades per l’equip de mestres del cicle.
  • Realitzar Activitats d’ensenyament – aprenentatge on hi ha una interacció directa entre un material determinat, els alumnes i les mestres.
  • Programar activitats concretes per part de les mestres, les quals dirigeixen les activitats del taller.

TALLERS A EDUCACIÓ INFANTIL

– Actuació que consta d’una part guiada pel mestre per potenciar les diverses tècniques artístiques, i una altra part més lliure per desenvolupar la creativitat i imaginació.
– Tots els tallers a Educació Infantil seran d’àmbit artístic.

– Els 4 grups- classe s’estructuren en 6 tallers, de manera que la ràtio disminueix significativament.

– Els tallers d’Ed. Inf. es realitzaran en sessions d’una hora i mitja dos dies a la setmana.

– En tots els tallers hi haurà membres de tots els nivells del mateix cicle, fomentant així la relació entre ells i fent-los partícips del seu propi procés d’adquisició de coneixements.

– Els tallers a Ed. Inf. són:

• Little stories (english).
  • Jocs matemàtics.
  • Sensacions.
  • Tècniques artístiques.
  • Expressió i dansa.
  • Tot sona

TALLERS A EDUCACIÓ PRIMÀRIA

– Actuació que consta d’una part guiada pel mestre per potenciar les diverses tècniques lingüístiques i artístiques, i una altra part més lliure per desenvolupar la creativitat i imaginació.

– Els grups – classe de CI s’estructuraran en 5 tallers i realitzaran 2 sessions a la setmana.

– Els grups – classe de CM s’estructuraran en 4 tallers i realitzaran 2 sessions a la setmana.

– Hi haurà 2 tipus de tallers:

Tallers de Descoberta.

Tallers de lectura i escriptura.

• Propostes de situacions lecto escriptores relacionades amb el dia a dia: recollir per escrit situacions viscudes, ordenar temporalment vivències,…
  • Facilitar situacions per què l’alumnat adquireixi l’hàbit de lectura i escriptura a través de contes i materials propers a l’alumnat.
TALLER DE DESCOBERTA

·       Comprensió lectora.

·       Ortografia

·       Expressió oral.