Espais a Cicle Inicial de Primària

Els espais a Cicle Inicial de Primària estan estructurats en 3 tres sessions setmanals (pel matí).

Els 4 grups- classe s’estructuren barrejats (1r-2n) en 5 tallers, de manera que la ràtio disminueix significativament.

En tots els espais hi haurà membres de tots els nivells del mateix cicle, fomentant així la relació entre ells i fent-los partíceps del seu propi procés d’adquisició de coneixements.

Desenvolupament de la sessió:

1. Ubicació de cada infant al lloc corresponent a l’espai escollit (tota la setmana aniran al mateix espai)
  2. Repartició i preparació del material per a tots els participants.
  3. Rotllana inicial.
  4. Joc lliure.
  5. Rotllana final
  6. Tornada a l’aula de referència.

Els espais del Cicle Inicial de Primària són:

• Ens movem (habilitats motrius bàsiques).
  • Construïm (motricitat fina, construcció real i abstracte, creativitat).
  • Biblioteca / Espectacles (Foment de la lectura)
  • És lògica (raonament lògic)
  • Artístic (barreja, mesura, magnetisme, llum,…).