Espais a Comunitat de Mitjans

Els espais a la comunitat de mitjans estan estructurats en 2 sessions setmanals i es barregen infants de 1r, 2n i 3r. En tots els espais hi haurà membres de tots els nivells del mateix cicle, fomentant així la relació entre ells i fent-los partícips del seu propi procés d’adquisició de coneixements.

Els infants poden escollir lliurement l’espai on volen anar. A cada espai hi ha diferents propostes que  cada responsable ha dissenyat per treballar uns objectius concrets.El disseny de les propostes poden anar variant al llarg del curs.

Desenvolupament de la sessió:

1. Ubicació de cada infant al lloc corresponent a l’espai escollit (tota la setmana aniran al mateix espai).
  2. Repartició i preparació del material per a tots els participants.
  3. Rotllana inicial, on es plantegen els objectius que es volen treballar.
  4. Desenvolupament de les propostes.
  5. Recollida del material.
  6. Rotllana final i cloenda de l’activitat.

Tornada a l’aula de referència

Els espais a la comunitat de mitjans són:

• joc motriu
  • joc de raonament
  • art
  • llenguatge oral i escrit