Projecte educatiu del centre

L’escola Marta Mata és una escola que dins el seu projecte educatiu es caracteritza per:

• Considerar a l’infant capaç, curiós, ric i intel·ligent.
  • Escoltar.
  • Ser Oberta i Participativa.
  • Promoure les relacions,
  • Ajudar a desenvolupar les capacitats i competències.
  • Potenciar la imaginació i la creativitat.
  • Atendre la diversitat.
  • Implementar programes flexibles i oberts.
  • Estructurar espais adequats a les necessitats i motivacions dels infants.
  • Estar vinculada a l’entorn.

…ENTRE TOTS/ES FEM ESCOLA…

La nostra intervenció educativa envers les accions de l’infant, es pot considerar que són d’una manera singular, ja que, són ells els veritables protagonistes del seu aprenentatge i que el nostre paper, com a mestres, és el de guia i acompanyant.

COM HO FEM?

• Escoltant-los tenint en compte que el centre d’atenció són els infants, i no els/les mestres.
  • Observant-los per tal d’apropar-nos als seus interessos i necessitats.
  • Planificant-nos molt bé quines són les nostres metes i el què posem al seu abast per tal que els arribin a ser capaços i competents.
  • Respectant-los, tot confiant en les seves capacitats
  • Comprometent-nos amb el projecte de l’escola.

Participant democràticament, fomentant un debat pedagògic dins de la filosofia de l’escola.