Música a l’escola

Vols conèixer el nostre projecte musical? Clica a sobre d’una de les opcions 🙂

Cançons de la setmana

Descripció del projecte de música

Històric

Aquesta setmana hem tornat a rebre moltes propostes a la caixa de música. Les cançons que sonaran aquesta setmana són:

• “Up & Up ; Coldplay”: Durant aquesta setmana els infants podran traduir i treballar el preciós missatge de cooperació i treball en equip que conté aquesta canço en llengua anglesa. També ens aportarà un ritme que ens ajudarà a entrar amb energia i alegria a l’escola.

• “Sofia; Álvaro Soler”: Cançó proposada per moltíssims infants de l’escola. Per tant , aquesta cançó segur que serà cantada i ballada per tots els infants de l’escola.

• “No importa que llueva; Efecto Pasillo”: aquesta cançó proposada per un infant de l’escola en dona un missatge positiu. És una cançó amb molta vitalitat i que emociona presentant-nos l’oportunitat de veure tot allò que ens envolta d’una manera diferent i a afrontar-ho tot amb valentia i optimisme.

La música no és només un art sinó que també és una manera de comunicar-se, de relacionar-se, d’expressar-se… I també és evident que qualsevol tipus de recurs que ajudi a la comunicació és vital que ens el trobem a l’escola.

MÚSICA PER ENTRADES I SORTIDES
Des de l’escola creiem que té una gran importància que conegueu un repertori musical variat, amb músiques de tot el món i de molts estils. Per aquest motiu hem decidit utilitzar la música per avisar de les entrades i sortides, i ja que estem, relacionar aquesta amb els continguts que treballem a la classe de música o a les classes d’anglès. També podem aprofitar les cançons com a missatges potents de valors humans que podem treballar a l’escola. Molts dels estils o les temàtiques que escoltareu (a les hores d’entrada i sortida, o per tornar a classe després del pati), ja els treballarem a classe, però alguns d’ells no.

Omplim, per uns moments, l’aire de música.

MÚSICA PER A TOTHOM
Cada dia en entrar i sortir de l’escola, al matí, al migdia i a la tarda, podrem escoltar una música per la megafonia de l’escola. Serà una música escollida perquè soni de dilluns a divendres, i us explicarem a través de la web, de quina música es tracta, títol i autor,… i altres informacions que creguem interessants per anar descobrint aquest art i perquè en puguem gaudir encara més.

Durant les entrades i sortides d’aquest curs 2016-2017, sonaran 3 cançons cada setmana.

Cançó 1: Sempre estarà relacionada amb l’estació de l’any que estiguem o amb continguts treballats a Música i/o Anglès.

Cançó 2: Alguna cançó infantil que els infants de l’escola la puguin cantar i/o ballar fàcilment i que pugui formar part del cançoner de l’escola Marta Mata.

Cançó 3: Serà sempre una cançó que transmeti un missatge positiu.

Aquí us deixem l’enllaç extern a l’històric de cançons que aniran sonant aquest curs 2016-2017. Estigueu atents i… canteu i balleu a casa amb la música de l’escola!

->Llista de reproducció recopilatòria<-