Comissió de secundària

Treballant per una Secundària de Qualitat a Barberà del Vallès

Des de la Comissió de Secundària Marta Mata defensem als nostres infants davant de la realitat actual de la Secundària:

• Aules massificades
  • Instituts per sobres de la seva capacitat màxima.
  • Oferta insuficient per a cursar la Post-Obligatòria dins del municipi.
  • Previsió de noves edificacions a la ciutat amb un augment de la població que agreujarà el problema.

JUNY DE 2019:

I Jornades Informatives d’educació

MAIG DE 2019:

22/05/2019 REUNIÓ D’AMPA’s_AFA’s_UNIDAS_BdV

ABRIL DE 2019:

• 24/04/2019: 4a Reunió de AMPAs/AFAs UNIDAS BdV.
  • 12/04/2019: Reunió del Consell Municipal Escolar amb presència de Serveis Territorials (Sr. Viñas) on es va reiterar el posicionament sobre la Secundària a Barberà però deixant porta oberta a l’aprofitament d’un possible edifici construït per l’Ajuntament.
  • 9/04/2019: Reunió de la Comissió resultant de la Moció per donar informació sobre la reunió d’alcaldia amb el Conseller d’Educació Sr. Bargalló.

MARÇ DE 2019:

• 27/03/2019: Concentració Silenciosa amb Taula Informativa per presentar la Pregunta al Ple de L’Ajuntament per part de AMPAs/AFAs UNIDAS BdV.
  • 26/03/2019: Reunió de les AMPAs/AFAs UNIDAS BdV amb Jesus Viñas de Serveis Territorials de Vallès Occidental

• 26/03/2019: Publicació articleAMPAs/AFAs UNIDAS BdV a Veus Barberà;
  • 21/03/2019: Té lloc la 3a Reunió de les AMPA’S/AFA’S UNIDAS BdV.

FEBRER DE 2019:

• CARNESTOLTES REIVINDICATIU a la ciutat de Barberà del Vallès
  • 28/02/2019: 2a REUNIÓ AMPAs/AFAs UNIDAS BdV.

Acta de la reunió

• 12/02/2019: Les Famílies del Municipi fent una CAÇEROLADA acompanyen a la representat de AMPAs/AFAs UNIDAS BdV i a la Resta de representants de les AMPAs/AFAs a la Primera Reunió de la Comissió resultant de la Moció (Ajuntament / Famílies Barberà que s’haurà de reunir amb Departament d’Ensenyament de la Generalitat per la Moció de la construcció del Nou Equipament Educatiu de BdV.)
  • 11/02/2019: AMPAs/AFAs UNIDAS BdV rebem al Sr.VIÑAS (Serveis Territorials) i Sr. BARGALLÓ (Educació de la Generalitat de Catalunya) en la seva visita a Can Llobet.
  • 04/02/2019: 1a Reunió AMPAS I AFAS S’UNEIXEN i emeten un Manifest Comú amb tres reivindicacions:
    • Construcció d’un Nou Equipament Educatiu per a la ciutat de Barberà del Vallès.
    • Realització de les obres compromeses a Can Planas i Bitàcola.
    • Institut-Escola Can Llobet de Qualitat.

Manifest
    Acta de la reunió
  • 4 al 10 de Febrer de 2019: SETMANA DE LA LLUITA A L’EDUCACIÓ PÚBLICA.
  • GENER 2019:

• Reunió Comissió Secundària OBERTA  a les famílies per definir ACCIONS A FER.
    • PLE DE L’AJUNTAMENT, PLATAFORMA PER LA SECUNDÀRIA DE BARBERÀ pregunta:

¿Quins avenços hi ha hagut des de l’Aprovació de la Moció del Nou equipament Educatiu?

Resposta: S’ha constituït Comissió, qui formarà part (…un representat per Plataforma, un per cada AMPA/AFA,..) i que les Reunions seran quinzenals.

• 2ª ASSAMBLEA convocada per PLATAFORMA SECUNDÀRIA per portar la resposta de cada centre; No hi ha resposta en molts dels centres.
    • REUNIÓ amb les famílies del Marta Mata per decidir el nostres POSICIONAMENT envers el tema; Es decideix DONAR SUPORT a la Construcció d’un Nou Equipament Educatiu per Barberà del Vallès
    • 1ª ASSAMBLEA convocada per PLATAFORMA SECUNDÀRIA per parlar de les NOVETATS a la Ciutat:

DESEMBRE 2018:

• S’aprova una moció al ple de l’Ajuntament per la construcció d’un nou equipament Educatiu a Barberà del Vallès.
    • Consell Municipal Escolar Extraordinari. Proposta del Departament d’Ensenyament: Transformar Can Llobet en Institut Escola.