Colla gegantera

PRIMER. JORNADA GEGANTERA

Resten pocs dies per la gran jornada de la trobada de gegants d’escola de Catalunya!! Vindran quaranta colles de arreu del país!
collagegantera

El proper diumenge 30 serà un fantàstic dia per trobar-nos tots i passar-ho d’allò més bé.

El programa de la diada és:

08.30 a 09.00 Arribada de les colles a l’escola Miquel Martí i Pol.

09.00  Plantada de gegants.

09.30 a 10.30h Esmorzar per a totes les colles.

10.30 a 11.00h  Reunió dels caps de colla.

10.30 a 12.00h  Dinamització per a tots el assistents.  Tallers i jocs per a tots els nens/es.

12.00 a 13.00h  Cercavila fins a l’Ajuntament.

13.30 a 14.00h  Ball de gegants i infants de les escoles.

14.00 a 14.30h  Discursos i entrega de records a les colles.

Els que sigueu de la Colla Gegantera:  podeu venir des de la primera hora a l’esmorzar/jocs, de fet, s’ha encarregat esmorzar per tots els participants de la colla: comptem que vindreu tots!

Els que no sigueu de la Colla podeu venir a patir de les 10.30 a l’escola Miquel Martí i Pol.

Encara esteu a temps d’afegir-vos a la Colla Gegantera de l’escola Marta Mata !!! 😉

SEGON. VOLUNTARIS DE LA JORNADA

Una figura molt molt important d’aquest dia són les voluntàries i els voluntaris.  Són aquelles persones que estaran al càrrec de les colles convidades.  Passaran tot el dia amb elles, els guiaran i els cuidaran.  Segur que començarà una molt bonica relació entre el voluntari i la colla que es perllongarà durant el temps.
FAN FALTA MÉS VOLUNTÀRIES I VOLUNTARIS!

En cas que estiguis interessat/da, o el teu germà/na, o pare, o mare, o veí, o cunyat, o tiet, o veí…. feu arribar un correu a la Colla Gegantera lacollagegantera@gmail.com

Aquest dimecres dia 12 de març a les 18.00 hi ha una reunió informativa a l’escola Miquel Martí i Pol que repetirem més endavant a la nostra escola Marta Mata.

Arreando Xim, Pam, Pum!