Anul·lades!!! Competències bàsiques 6è 19-20

En un primer moment es va comunicar que les proves de competències bàsiques de sisè quedaven ajornades, però donat que ens trobem davant d’una situació en la que es preveu que el confinament s’allargarà unes setmanes més, des del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu (CSASE) hem decidit que enguany no es faran les proves d’avaluació de competències bàsiques a sisè d’Educació Primària.

Per prendre aquesta decisió des del CSASE hem valorat la situació als centres un cop passada la part més complexa de la pandèmia i els efectes del confinament a l’alumnat.  Al mateix temps hem tingut en compte les necessitats de priorització de tasques per tancar el curs escolar que s’haurà de fer a nivell de centres, i de fet per part de tota la comunitat educativa, un cop puguem retornar a l’activitat diària en condicions de normalitat.