Comissions

Si et preguntes: “En quines coses puc col·laborar en la nostra escola?” et direm que ens pots ajudar a pintar, a retallar, a enganxar, a pensar activitats per infants i famílies, a penjar llistes, a buscar una extraescolar, a decorar una festa, a millorar la comunicació, a parar taules, a portar material per fer activitats, a recollir, a fer la revista, a riure i passar-ho bé, a fer més gran la escola dels nostres infants.

• Les diferents comissions són:
  • Comissió d’activitats extraescolars: S’encarrega d’organitzar i coordinar les activitats extraescolars.
  • Comissió d’activitats: Organitza sortides, tallers, xerrades, etc.. per a la comunitat educativa fora de l’horari escolar.  També busca altres fonts d’ingressos de l’associació.
  • Comissió de menjador: Treballa per consolidar el projecte de menjador d’acord amb la línia pedagògica de l’escola pel curs 2016-17 i crear i revisar el seu funcionament.
  • Comissió pati: la comissió de pati juntament amb mestres de l’escola pensa i organitza el dissabte de manetes, on les famílies participen en l’elaboració de materials, jocs, i totes les tasques de manteniment de les diferents propostes.
  • Comissió web: és una comissió mixta on es treballa per mantenir actualitzada la pàgina web de l’escola.
  • Cafè pedagògic: és un espai de trobada on famílies i mestres comparteixen diferents temes relacionats amb l’educació dels infants. També organitza sessions de debat, tallers, xerrades i jornades pedagògiques on tota la comunitat hi té cabuda.
  • Comissió de festes: durant l’any es programen diverses festes;  famílies i mestres organitzen diferents activitats com la castanyada, carnestoltes, Sant Jordi, Festa Major per poder gaudir tota la comunitat educativa.
  • Comissió Horta: la comissió d’horta està basada principalment per famílies que gestionen la plantació de productes així com l’organització del seu manteniment. En la comissió també col·labora l’escola, qui fa d’enllaç amb les activitats que es realitzen a l’hort des de l’escola. S’organitzen dissabtes d’horta però també es treballa en el terreny entre setmana.

Si vols participar en qualsevol comissió envian’s un correu electrònic a l’adreça afa@escolamartamata.cat