Casalet

CASALET PEL CURS 2016-2017

Direm Casalet diari a les activitats que l’AFA i el Tamboret ofereixen als infants de l’escola en horari no lectiu.  Qualsevol infant que, sigui perquè ha escollit fer una activitat concreta o perquè de manera puntual necessita fer ús d’aquest servei, passarà a gaudir de l’activitat que estigui programada per aquell dia.

L’horari de les activitats serà de 16:30 a 18:00.

DIES DESCRIPCIÓ PREU

Dilluns

Hort: Endinsar-se en el món de l’horticultura gaudint del projecte d’ort de l’escola.

Dimarts

Crear’t: Deixarem córrer la creativitat fent servir tot un ventall d’activitats.  Experimentarem amb les arts plàstiques.

Dimecres

Cuina:  Crearem i eleborarem receptes de cuina amb els notres productes de temporada.

Dijous

Cooperació: Experimentarem amb dinàmiques de grup, jocs cooperatius, jocs d’expressió…

Divendres

Tallers familiars:  Tallers i activitats per a tota la família.

Preu (soci i no soci) depenend de l’activitat.

QUOTES DEL CASALET:  El cobrament s’efectuarà mitjançant rebut domiciliat i es realitzarà entre el dia 1 i 5 a mes vençut.

Els germans/es tindran un descompte del 10% del servei per família.

Els preus són mensuals per infant. Durant tots els mesos de durada el preu serà el mateix, tot i que hi hagi vacances.
El preu de l’infant esporàdic és de 5€/tarda.