Ciència a 6è

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, els infants de la classe de Shakira (6è) han participat de les jornades #100tífiques. La Judith (enginyera biomèdicaal Barcelona SuperComputing center) els va apropar a la seva experiència, les seves dificultats i reptes, els seus estudis i la seva feina al Supercomputing center a l’aula.
Gràcies, Judith #100tífica
Organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), Barcelona Institute for Science and Technology (BIST) i amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

CELEBREM EL DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO

Avui es celebra el dia Mundial de la Ràdio. Fa dies que els infants de la classe de Sankichi Hinodeya (5è) van fer dues gravacions que s’estan emetent avui a la ràdio.
Si les voleu escoltar, podeu accedir-hi mitjançant aquests enllaços.

SIMPLE MACHINES

.

Els infants de la classe de 4t “Jordi Queralt Suau”, han començat a fer el projecte en llengua anglesa.

Observen, manipulen, experimenten a partir de l’abstracció i creen la seva pròpia màquina de manera cooperativa.

SORTIDA 1r

Els infants de la classe de Thomas Dambo (1r) dins del seu projecte d’escultures, exploren l’obra de Miró per tal d’explicar-les amb tots els coneixements apresos.

Més tard i semblant-se al seu escultor, han cercat escultures repartides d’un dels parcs de Montjuïc.

HIVERNACLE

Ja tenim l’hivernacle instal·lat a l’hortet.

Gràcies a les famílies que ens han ajudat a muntar-ho.

Aquest serà el nou planter que cuidarem entre totes perquè aviat puguem gaudir dels fruits.

Sortida I5

Els infants de la classe de la Tarsila do Amaral han visitat el Museu Marítim de Barcelona on han pogut veure de més a prop com són i funcionen els vaixells, després de treballar l’obra “Porto” de la pintora que dona nom a la seva classe.

25N

Aquesta setmana els infants de les comunitats de Petits, Mitjans i Grans han treballat mitjançant diferents propostes per l’eliminació de la violència masclista. Els infants de 5è han elaborat i compartit el manifest amb tota la comunitat educativa.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El passat 23 de novembre es van dur a terme les votacions per renovar els membres dels diferents sectors representants al consell escolar.
El Consell Escolar de la nostra escola per aquests pròxims anys estarà format per:

• Personal d’administració i serveis (PAS): Rosa Gonzalo.
  • Personal d’atenció educativa (PAE):… Llegeix més»